Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine trgovina.ifs.si

 

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne IFS Trade d.o.o.  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske Zbornice Slovenije in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Naprošamo vas, da pred spletnim nakupom preberete splošne pogoje poslovanja. Z uporabo IFS Trade d.o.o. spletne trgovine, ki se nahaja na spletni strani www.trgovina.ifs.si, se z navedenimi pogoji strinjate, v nasprotnem primeru vas naprošamo, da spletne trgovine ne uporabljate.

 

Osnovni podatki ponudnika

IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin, Slovenija

Matična številka: 9015523000

Identifikacijska številka za DDV: SI12478610

Davčni zavezanec: DA

Okrožno sodišče v Ljubljani dne 7.12.2021, št. reg. vloge: 2021/51717

SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu;

TRR: SI56 0310 2100 0811 664

Naziv banke: SKB d.d.

Telefon: 071 / 427 – 290

E-pošta: trgovina@ifs.si

 

Opredelitev pojmov

Ponudnik je podjetje IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin, ki upravlja s spletno trgovino na naslovu www.trgovina.ifs.si.

Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino ponudnika, ki deluje na tej spletni strani.

Spletna prodajalna trgovina.ifs.si je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v informacijskem sistemu spletne trgovine podjetja IFS Trade d.o.o., ki deluje na spletni strani www.trgovina.ifs.si.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.


Prijava
 

Če stranka želi se lahko v spletno trgovino tudi registra. Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne trgovina.ifs.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),

pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

način plačila in dostave,

časovno veljavnost ponudbe,

rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Naročila – koraki nakupa

1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.

Preden naročite blago, lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »kupite sedaj«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila.  Zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.

V kolikor se ne želite oddati naročila preko spleta, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte trgovina@ifs.si ali telefona 071/427-290 vsak dan med 09:00 in 17:00.

2.) Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

3.) Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.

4.) Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov trgovina@ifs.si ali po telefonu 071/427-290.

 

Promo kode in popusti

Za določene kategorije izdelkov obstaja opcija popusta z uporabo promo kode (kode za popust). Popust je odvisen od kategorije izdelka in od morebitne oglaševane akcije. Pridržujemo si pravico, da promo kode ne veljajo za nekatere že znižane izdelke (razen, če ni drugače navedeno), kot tudi ne za nekatere akcijske komplete iz določene kategorije, ki že imajo znižano akcijsko ceno.


Plačilo in hitra dostava

Za področje Slovenije in Hrvaške lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)

z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu

s kreditno kartico(Eurocard/Mastercard ali Visa)

preko PayPal-a* (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd…)

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.

V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.

V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.


Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovna dneva. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor željenega artikla ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti oziroma telefonu. *Izjema pri dobavnih rokih so kopalniška ogledala: Pri vseh modelih ogledal je stanje zaloge “NA ZALOGI” upoštevajoč, da je vsaj ena variacija izbranega modela ogledala na zalogi v skladišču. V kolikor naročenega ogledala NI na zalogi se dobavni rok spremeni in sicer v 5-14 delovnih dni.

Zakasnele pošiljke zaradi zamude dostavnih služb

V kolikor s strani dostavne službe pride do zamude pri dostavi blaga iz kateregakoli razloga (izgubljeno blago, neodposlano blago, višja sila ipd.), se dobavni rok za dostavo blaga lahko poviša za nedoločen čas. Prodajalec (v tem primeru IFS Trade d.o.o.) nima vpliva na delovanje dostavnih služb v kolikor blaga ne dostavijo v obljubljenem času.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije in DPD. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V kolikor imate posebne zahteve, vas naprošamo, da jih pri naročilu navedete pod opombe.

Ostale storitve (montaža, servis ipd..)

Prodajalec (IFS Trade d.o.o.), ne nudi montaže izdelkov in ne krije stroškov morebitne montaže za kupljene izdelke. V primeru, da kupljen izdelek s strani potrošnika potrebuje servis in je le ta še v garanciji, bo prodajalec (IFS Trade d.o.o.), prevzel izdelek in ga dostavil pooblaščenemu servisu. Vse stroške, ki nastanejo pri dostavi na in iz servisa krije prodajalec (IFS Trade d.o.o.).

Poštnina

Notranji promet – območje Slovenije

Dostava naročenih izdelkov je od ponedeljka do petka. Pri nakupu nad 80 € je strošek odpreme blaga brezplačen (razen v primeru morebitne promocije). Pri nakupu do 80 € se zaračuna strošek odpreme blaga v višini 3,90 € z vključenim DDV. Strošek odpreme blaga je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec, razen če nepoškodovano blago vrne v roku 14.dni. Pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije obračuna provizijo za odkupnino (po veljavnem ceniku Pošte Slovenije). Ta strošek ni vračunan v kupnino.

Mednarodni promet – območje EU

Dostava naročenih izdelkov je od ponedeljka do petka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. Poštnina se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenija ali DPD.

Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila v roku 14. dni od nakupa krije prodajalec (izdelke, ki so predmet vračila, bo na naslovu stranke pobral pogodbeni kurir prodajalca IFS Trade d.o.o.). Stroškov lastnega pošiljanja blaga na naslov prodajalca (IFS Trade d.o.o.) NE krijemo. OPOMBA:* Vse morebitne poškodbe izdelkov je potrebno prodajalcu (IFS Trade d.o.o.) prijaviti najkasneje v 14. dneh od prejema izdelka. V kolikor izdelka v roku 14.dni po prejetju ne odprete in prijavite morebitne poškodbe ali napake, Vam reklamacije ne bomo upoštevali. Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Vse poškdbe je potrebno prodajalcu (IFS Trade d.o.o.) prijaviti najkasneje v roku 14.dni od prejema izdelka. V kolikor se poškodba iz kakršnegakoli razloga prijavi kasneje (npr. izdelka niste odprli), Vam reklamacije ne bomo upštevali.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Stroške dostave pri morebitni reklamaciji krije prodajalec (IFS trade d.o.o.), prav tako stroške prevzema blaga na naslovu stranke.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Artikli na spletni strani

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav lahko kupec ponudnikaIFS Trade d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 070/640-542 ali po elektronski pošti na trgovina@ifs.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi IFS Trade d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. IFS Trade d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Sms oglaševalske kampanje

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

  • Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:
  • e-poštni naslov;
  • telefonska številka;
  • podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
  • podatki o pošiljanju sporočil:
  • tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
  • datum pošiljanja;
  • čas pošiljanja;
  • vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
  • podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
  • podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:

– osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
– zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).

Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org.

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na sales@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.